Call Of Duty: Ghosts, Windows

Specificaties PC • Shooter • 16 jaar - Bekijk alle specificaties

Call Of Duty: Ghosts, Windows Review

BUSINESSRA 5 april 2018, 119 views Product gekocht

Call Of Duty: Ghosts, Windows

Deze game zelf in enorme korting gekocht bij de intertoys (€1,50). Maar zelfs daar heb ik misschien nog wel spijt van. Deze game speelt niet lekker en heeft geen originele content. (Uitgebreidere omschrijving staat hier onder.)

Pluspunten

• Ze hebben weer een jaar iets uitgebracht.

Minpunten

• Loopt niet vloeiend
  • niet origineel

Gameplay Score: 3
Beeld Score: 4
Geluid Score: 3
Besturing Score: 2
Replaywaarde Score: 1
Stabiliteit Score: 3
Ik kan deze game wel helemaal gaan afkraken, maar denk dat jullie meer aan de feiten hebben en zelf kan bepalen of je het je geld waard vind. Daarom zet ik even allemaal de punten op een rijtje.

Pluspunten:
- Nieuw. Zoals we gewend zijn van COD brengen ze elk jaar een nieuwe game uit. Ook dit jaar hebben ze zich zelf weer aan die plicht gehouden. Ze hebben weer netjes binnen het jaar de game uitgebracht.

- extinction. Dit is eens iets origineels in de COD lijn. Ze hebben niet de standaard modes: Zombies, multiplayer en singeplayer. Maar een keer de zombies vervangen voor extinction. Dit is wel eens leuk om te zien, maar is ook elke keer hetzelfde, waardoor het eigenlijk ook gewoon een soort 2de singleplayer wordt.

Minpunten:
- Vloeiend. Dit is mede omdat het een wat oudere game is, maar hij loopt totaal niet vloeiend. Hij hapert best erg en al heb je 100+ fps, het voelt alsof je maar 10 hebt. Je blijft ook vaak ergens achter hangen terwijl er in game niks te zien is. Dit zijn gewoon fouten in de game code, maar zijn niet fijn om mee te spelen.

- herhaling. Deze game is geen uitzondering op de hele COD lijn. Ze hebben alweer de standaard gamemodes er in gestopt en komen totaal niet met iets verrassends. Dit is wel jammer om te zien.

Dit waren de hoofdpunten, maar kan er ook niet veel meer over zeggen. Ik heb het zelf niet enorm veel gespeeld, maar heb veel van andere vrienden hun meningen gehoord. Deze heb ik allemaal bij elkaar gevoegd en kwam dit verslag uit. Deze game is dus namens mijn mening echt niet het kopen waard, maar dat moet je zelf bepalen.

Heb jij ook een Call Of Duty: Ghosts, Windows?

Ehm, je kraakt een game af die reeds 5 jaar oud is. Die kan je o.a. niet origineel noemen, nieuw, of zoals je zegt

"Nieuw, zoals we gewend zijn van COD brengen ze elk jaar een nieuwe game uit. Ook dit jaar hebben ze zich zelf weer aan die plicht gehouden"

Dit jaar?! 2017 is Call of Duty World War 2 uitgekomen, en aanstaand oktober komt Call of Duty Black Ops 4 uit..

Dat je de game met enorme korting hebt gekocht, chapeau.. Hij is ook geen cent meer waard..
Extinction is geen nieuwe modus...

zo nog meer opmerkingen aan je review dat ik hem eigenlijk het liefst verwijderd zie voor eentje die in april 2018 is geplaatst.
Deze punten zijn allemaal in 2018 geschreven, maar waren (toen de game uitkwam) ook al relevant.
Er zullen daarbij ook wat punten zijn waar je het niet mee eens bent, maar dat is hoogstwaarschijnlijk wel vaker bij een review omdat die ook gebaseerd zijn op meningen.
Word geplaats in 2018 en je zegt ook dit jaar hebben ze zich weer aan hun plicht gehouden.. klopt toch niks van ;-) maargoed ^_^