Battlefield 1, Windows

Specificaties PC • Actie, Shooter • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Battlefield 1, Windows Review

BUSINESSRA 5 april 2018, 117 views Product gekocht

Battlefield 1, Windows

Mooie game, met veel verschillende gamemodes. Maar na een update nog lastig te runnen op gemiddelde systemen. Maar na al meer dan 1 jaar spelen, nog steeds leuk.

Pluspunten

• Goeie graphics
  • veel variatie

Minpunten

• vereist veel van je computer

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 4
Veel schietgames hebben tegenwoordig last van weinig variatie. Maar Battlefield 1 zeker niet! Je hebt veel verschillende gamemodes en allemaal hun eigen unieke kant. Om het overzichtelijk te maken en te kijken of het het kopen waard is voor jou, zet ik alle punten even op een rijtje.

Pluspunten:
- Gameplay. Laten we gewoon beginnen met, namens mijn mening het belangrijkste onderdeel, de gameplay. Deze is echt heel gevarieerd en geeft je veel verschillende keuzes. Als je na een lang potje conquest even klaar bent, kan je ook gewoon even team deathmatch starten. Zo heb je echt heel veel gamemodes en allemaal hebben ze hun eigen draai er aan. Zo is het toch nog net wat anders dan bij andere shooters.

- Graphics. De laatste paar jaren zijn de graphics enorm in de lift bij videogames. Zo ook bij Battlefield. De graphics zijn bijna realistisch te noemen en zien er echt super uit.

- Menu/ layout. Sommige games heb je bijna een handboek bij nodig, wil je er goed mee kunnen werken. Gewoon lastige en verstopte dingen waar je echt gewoon niet mee verder komt. Dit maakt het meteen een stuk minder leuk om er mee te spelen. Daar heeft battlefield juist geen last van. Alles is lekker duidelijk en logisch geordend. Je kan zonder een handleiding zo het spel starten

Elke game heeft ook wel zijn min punten. Ook Battlefield dus.

Minpunten:

- Update. Sinds een jaar ongeveer heeft battlefield een update, waar ik zelf niet echt veel verschil van zie, maar wel qua prestaties. De game liep eerst heel vloeiend met hoge settings 60+ fps. Na deze update kan ik met dezelfde settings rond de 40fps spelen en dat is best wel laag voor een pc gamer.

- Dlc. Ik heb zelf het gevoel dat de dlc in deze game niet heel veel toevoegen en dat als je ze koopt je een paar maanden later al te zien krijgt dat ze opeens gratis zijn. Dit is dus een mindere kant van deze battlefield serie.

Ben je nou nog aan het twijfelen of je deze game wil gaan kopen en speel je op PC? Dan zou ik je eens aanraden om origin access een maand uit te proberen. Voor €4 heb je dan een hele maand lang toegang tot allerlei games, waaronder battlefield 1. Dan kan je het zelf eens een keer uittesten. Ik zou zeggen dat het zeker de moeite waard is, maar het per persoon verschilt of je de game echt leuk vind, of dat hij tegenvalt.

Heb jij ook een Battlefield 1, Windows?

Meer advertenties