MSI GeForce GTX 970 GAMING LE 100ME Review

BUSINESSRA 4 april 2018, 203 views Product gekocht

MSI GeForce GTX 970 GAMING LE 100ME

Videokaart die al een paar jaar goed mee gaat. Kan de laatste games op hoge settings goed runnen. Wil je scherper dan fullhd gaan spelen? Dan moet je toch even verder opzoek.

Pluspunten

• Groen
  • goed gekoeld.
  • Genoeg aansluiting

Minpunten

• meerder stroom aansluitingen nodig.

Drivers en compatibiliteit Score: 5
De gtx 970 is ondertussen al een wat oudere videokaart, maar nog steeds een mooie en goeie koop. Hij is levert goeie prestaties en veel games zijn geoptimaliseerd voor Nvidia, wat je zeker gaat merken.

Pluspunten:
- Koeling. Al ga je hem 100% gebruiken en dus maximale warmte laat produceren, komt die niet boven de 80 graden. Dit is heel goed voor een grafische kaart en zul je dus niet door worden benadeeld qua prestaties.
- Prestaties. Hij levert na een paar jaar nog steeds goeie kwaliteit. de nieuwe AAA title's kan die nog steeds op goeie settings 60 Fps spelen.
- Design. Dit is niet specifiek voor deze kaart, maar de Msi grafische kaart designs zijn altijd hetzelfde en zien er degelijk en stevig uit.

Minpunten:
- Stroom. Dit is het enige minpunt wat ik tot nu toe echt heb beleeft. Je moet 1x8 pins en 1x6 pins aansluiten wil je hem laten werken. Dit is wel jammer, aangezien je (net als bij AMD) al genoeg zal hebben aan 1x8 pins.

Conclusie:
Ben je opzoek naar een kaart zodat je fullHd kan gamen is dit een goeie keuze. Wil je toch wat meer, zou ik verder gaan kijken naar een 1070 of hoger.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 970 GAMING LE 100ME?

Meer advertenties