Grand Theft Auto V (UK versie), Windows

Grand Theft Auto V (UK versie), Windows Review

J3S5Efun 4 april 2018, 121 views Product gekocht

Grand Theft Auto V (UK versie), Windows

Zeer leuk spel met uitgebreide inhoud

Pluspunten

• zo veel meer mogelijkheden dan GTA IV
  • goede graphics
  • zeer vermakelijk

Minpunten

• veel hackers
  • geen singleplayer dlc
  • rockstar games service

Gameplay Score: 4
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 3
Stabiliteit Score: 5
Een zeer vermakelijk spel dat ik zeker kan aanraden.

Het spel bevat veel inhoud, zowel de single- als multiplayer. ook komen er constant nieuwe updates uit voor de multiplayer die voor veel extra vermaak kunnen zorgen. helaas zitten er ook een aantal minpunten bij.

zo heeft de singleplayer nog geen enkele grote update of dlc ontvangen, omdat daar geen shark cards in verkocht worden, en daar draait het nou allemaal om. in gta online zijn zo veel dlc's uitgebracht, omdat mensen geen zin hebben om te grinden en daardoor vaak shark cards met echt geld kopen. dit is natuurlijk een geldfontein voor rockstar en zorgt er dan ook voor dat de inhoud van de singleplayer behoorlijk beperkt blijft.

maar naast dat is de multiplayer ontzettend leuk. de meest uitgebreide vorm van online die ik ooit heb gespeeld en makkelijk te doen. ik heb uren met vrienden en familie zitten lachen om leuke acties die we deden. daarnaast is het ook leuk om een stoel erbij te pakken en samen te genieten van leuke momenten in de single player, of nog beter, een tweede toetsenbord en muis aansluiten en dan de verleiding weerstaan elkaar alles zuur te maken!

qua graphics is het spel heel mooi en loopt het ook soepel op bijna alle mid range of betere systemen. soms ben ik al het vechten en stelen zo zat, dat ik gewoon een fiets zoek en dan voor uren door de zonnige map te gaan fietsen en te bewonderen wat rockstar heeft gemaakt.

Heb jij ook een Grand Theft Auto V (UK versie), Windows?

Meer advertenties

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite