Specificaties 2-bay NAS met 1TB opslag - Bekijk alle specificaties

Iomega StorCenter ix2-200 1TB Review

menthemanNewbie 1 maart 2010, laatste update op 1 maart 2010, 512 views

Iomega StorCenter ix2-200 1TB

Pluspunten

• opslag en prijs

Minpunten

• niet stabiel en te weinig rekenkracht/intern geheugen voor grotere foto's dan 6 megapixels

Features Score: 2
In december het apparaat gekocht, ik krijg bij maken van back-ups vaak de melding dat hij is uitgegaan omdat hij te heet is geworden. Verder streamt hij maar matig de foto's via het netwerk ik krijg op de tv alleen thumbnails te zien bij groter dan 6 megapixel foto's kleine foto's gaan wel goed.

Kortom ik ben niet 100% tevreden.

Interface is in orde, alleen iets meer instelmogelijkheden zou ik op prijs stellen, voor opslag is het value for money als mediaserver is ie gewoon slecht.

• imac intel
  • macbook pro
  • macOS

Heb jij ook een Iomega StorCenter ix2-200 1TB?

wat is het nut van deze revieuw??