Logitech HD Pro Webcam C920 Review
Goeie beeldkwaliteit voor relatief lage prijs
Pluspunten
Scherp beeld Makkelijk aan te sluiten. FullHD 30fps
Minpunten
Perse software voor fullhd30fps
Eindoordeel
Ooit deze aankoop gedaan omdat in veel bezig was met streamen. Nog altijd gebruik ik deze voor streaming en videocalls. Je hebt altijd wel scherp beeld al wordt het erg gecompressed om een of andere reden. Het enige negatieve punt wat ik tot nu toe heb gehad: je moet perse de software downloaden voor fullhd beeld. Zodra ik dus bij een andere persoon de webcam aansluit moet je eerst downloaden/installeren en kan je hem daarna pas goed gebruiken. Maar buiten dat, is het een prima cam.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech HD Pro Webcam C920?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (5)
welke software moest je downloaden? op de site van logitech kun je op de download pagina van de webcam veel verschillende dingen downloaden?
ik neem aan gewoon de laatste versie van ( Camera Settings ) ?
alvast bedankt
ik neem aan gewoon de laatste versie van ( Camera Settings ) ?
alvast bedankt
Hey,
Ik heb al lang ingezien dat deze review niet heel nuttig is, maar wil je hier wel bij helpen.
Op Logitech zelf kan je software vinden die alle apparatuur aan stuurt. Heb gister nog de software gedownload. Staat als eerste bij download van de cam zelf.
Ik heb al lang ingezien dat deze review niet heel nuttig is, maar wil je hier wel bij helpen.
Op Logitech zelf kan je software vinden die alle apparatuur aan stuurt. Heb gister nog de software gedownload. Staat als eerste bij download van de cam zelf.
hey,
alvast bedankt voor het reageren op mijn vraag
ik zie op de download pagina G Hub als eerste staan idd....dat heb ik allemaal niet nodig
even naar beneden scrollen staat ( camera settings ) neem aan dat dat voldoende is?
alvast bedankt voor het reageren op mijn vraag
ik zie op de download pagina G Hub als eerste staan idd....dat heb ik allemaal niet nodig
even naar beneden scrollen staat ( camera settings ) neem aan dat dat voldoende is?
[Reactie gewijzigd door joey82 op 24 juli 2024 02:55]
Dat zou best nog wel eens kunnen werken ja,
Ik heb zelf wel G Hub gedownload, maar voorheen had ik een los programma voor specifiek alleen de camera. Het zou best kunnen zijn dat het dat programma is en alles al oplost.
Ik heb zelf wel G Hub gedownload, maar voorheen had ik een los programma voor specifiek alleen de camera. Het zou best kunnen zijn dat het dat programma is en alles al oplost.
de webcam heeft een nieuwere versie,
ik vraag mij af of je nog steeds software moet downloaden om 1080p te kunnen gebruiken....
ik vraag mij af of je nog steeds software moet downloaden om 1080p te kunnen gebruiken....
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/1016855/crop5acf2d39c233e_cropped.png?f=community)