Logitech HD Pro Webcam C920 - Reviews

Specificaties 1920x1080 (Full HD) resolutie met microfoon - Bekijk alle specificaties

Logitech HD Pro Webcam C920 Review

BUSINESSRA 3 april 2018, 163 views Product gekocht

Logitech HD Pro Webcam C920

Goeie beeldkwaliteit voor relatief lage prijs

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Makkelijk aan te sluiten.
  • FullHD 30fps

Minpunten

• Perse software voor fullhd30fps

Design & bouwkwaliteit Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
Ooit deze aankoop gedaan omdat in veel bezig was met streamen. Nog altijd gebruik ik deze voor streaming en videocalls. Je hebt altijd wel scherp beeld al wordt het erg gecompressed om een of andere reden. Het enige negatieve punt wat ik tot nu toe heb gehad: je moet perse de software downloaden voor fullhd beeld. Zodra ik dus bij een andere persoon de webcam aansluit moet je eerst downloaden/installeren en kan je hem daarna pas goed gebruiken. Maar buiten dat, is het een prima cam.

Heb jij ook een Logitech HD Pro Webcam C920?