Logitech Performance Mouse MX - Reviews

Specificaties Radiogestuurde muis en 1.500dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Performance Mouse MX Review

DJMaze 31 maart 2018, laatste update op 31 maart 2018, 175 views Product gekocht

Logitech Performance Mouse MX

Jaren geleden was het een top aankoop. De versie anno 2018 niet.

Pluspunten

• Oude: werkte perfect
  • Oude: had extra attributen

Minpunten

• Nieuwe: scrollwieltje hopeloos
  • Nieuwe: geen extra attributen

Jaren geleden er één gekocht.
Toen zat hij in een grote verpakking met USB lader, verlengkabel en een etui om in op te bergen.
Dit was een top aankoop, alles werkte perfect en hij ligt goed in de hand.
Omdat de "klik" in de knoppen slijt heb ik in 2016 deze vervangen.

Nu, jaren later, een nieuwe gekocht.
Teruggestuurd naar de winkel omdat het wieltje gigantisch uit balans.
Bij de vervangende is het wieltje niet zo erg uit balans, maar in free-wheel stand (zonder geratel) loopt hij toch nog van zijn positie af.
De wieltjes van de nieuwe serie zijn dus niet in balans en rollen uit zichzelf door.

Ik heb geen zin om ze steeds terug te gaan sturen en heb besloten deze te houden.
Als ik mij echt ga storen en slijtage geeft geen soelaas, soldeer ik mijn oude wieltje er wel op.

Vandaar anno 2018 krijgt deze muis nu een eindoordeel: slecht

Heb jij ook een Logitech Performance Mouse MX?