Tweakers zegt: 8,5

Samsung Galaxy S9 Dual Sim 64GB Zwart

Specificaties 5,8" • 2960x1440 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S9 Dual Sim 64GB Zwart Review

Pinocan1980 30 maart 2018, laatste update op 31 maart 2018, 792 views Product gekocht

Samsung Galaxy S9 Dual Sim 64GB Zwart

Hele mooi telefoon met een heel zwak accu

Pluspunten

• Mooi design
  • mooi scherm
  • SUPER Camera
  • Dual sim
  • Veel extra opties zoals headphone jack, wireless laden, etc

Minpunten

• Accu(gaat snel leeg)
  • hoesje is een must
  • Veel dubbele onnodige apps

Een hele mooie telefoon met een prachtig scherm. Camera is ook geweldig. Je hebt geen fotocamera nodig als je op vakantie gaat. Ik zou de S9 aan iedereen aanraden als de batterij niet zo slecht was. Ik vind dit echt een groot gemis. Ik moet de telefoon minimaal 1 keer bijladen terwijl ik het echt niet zo heavy gebruik.Telefoon wordt ook best warm. Het lijkt erop dat de Exyonos chip niet zo efficiënt is als de snapdragon 845.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S9 Dual Sim 64GB Zwart?

Meer advertenties

Aangezien het een OLED display is en ik hier met mijn Nexus 6P destijds ook last van had (kwam de dag niet door), heb ik gekozen voor simpelweg een volledig zwarte wallpaper voor zowel het Homescreen als Lockscreen.

Al geprobeerd? Batterij gaat daar doorgaans een stuk langer door mee.