Teufel MUTE BT (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Teufel MUTE BT (Zwart) Review

MrAngry 30 maart 2018, 144 views Product gekocht

Teufel MUTE BT (Zwart)

Goed geluid voor een goede prijs, adequate noise cancellation, knopjes niet ideaal, niet alleen om nek te dragen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Microfoon

Minpunten

• Pasvorm om nek
  • Knopjes

Erg mooi strak neutraal geluidsbeeld. Noice cancelling werkt vooral heel goed voor achtergrondgeluid en niet zo voor plotseling geluid als bv iemand je naam roept. Ik vind dat echter wel fijn, dan kan ik het nog een beetje merken als een collega mijn aandacht nodig heeft.
Pasvorm is niet ideaal, mijn oren worden bij lang dragen wat warm en hij zit echt niet fijn om je nek als je hem naar beneden doet. ik doe hem dus meestal helemaal af.
De batterij gaat lang mee en is snel opgeladen, de knopjes zijn verre van ideaal, je kan ze echt niet uit elkaar houden door alleen de vorm te voelen, je moet er dus meer dan eentje langs om te voelen of je de middelste knop of een volume knop hebt. Ik bedien dus meestal gewoon mijn telefoon. De microfoon is goed en ik bel er graag mee.

Heb jij ook een Teufel MUTE BT (Zwart)?