Transcend SDHC Class 10 UHS-I (Premium) 32GB Review

hans251 24 maart 2018, laatste update op 24 maart 2018, 129 views Product gekocht

Transcend SDHC Class 10 UHS-I (Premium) 32GB

Prima kaartje, beter dan verwacht

Pluspunten

• Snelheid
  • Verpakking

Minpunten

• Niet dat ik weet, net aangeschaft

Ik zocht een kaartje voor mijn compactcamera. Via Tweakers gekomen op dit kaartje voor de prijs/ prestatieverhouding en mijn vaste leverancier DataIO moet hem op voorraad hebben. Het 'Premium' kaartje blijkt een vervanger te hebben met de code TS32GSDU1. Op de nieuwe verpakking (zie figuur) staat tot 60 Mb/s. Volgens ATTO leest ie 80 - 90 Mb/s. en schrijft ie rond de 40 Mb/sec. (figuur). HD Tune geeft 70 - 80 Mb/s aan. (figuur)

Dit kaartje was makkelijk uit de verpakking te halen. Het plastic is ook nog bruikbaar om het kaartje los mee nemen.

Vanuit de camera (Lumix TZ90 is de overdracht via USB2 rond de 12Mb/s. Gelukkig heb ik een goed kaartlezer en het kaartje kan makkelijk uit de camera gehaald worden :-)

Kortom: ik ben tevreden over deze aanschaf.

Heb jij ook een Transcend SDHC Class 10 UHS-I (Premium) 32GB?