Dell XPS 13 (2018) Review

MoensV 21 maart 2018, laatste update op 21 maart 2018, 1.304 views Product gekocht

Dell XPS 13 (2018)

Ik heb de xps 13 9370 met Core i7-8550U, 16GB RAM, 512GB SSD en 1080P scherm (nontouch) gekocht. De laptop is goed maar heeft kleine "mankementjes" bv: coil whine, snel vuil, mcafee bloatware, .. [zie uitgebreide review]

Pluspunten

• Mooi design
  • Krachtpatser
  • Stevige en lichte behuizing
  • Thunderbold 3 (4lane)
  • Biometrische herkenning standaard
  • Adaptor incl (c to normal)

Minpunten

• Coil whine (sommige)
  • Enkel usb-c en micro SD
  • Bloatware

Kort samengevat:

Een uniek design met extra smalle schermranden, een dunne en lichte behuizing, snelle hardware en een goede accuduur.

Ervaring:

Batterij:
Ik krijg er meer dan 6 uur uit (excel, word, internet,...) op 75% brightness.
Camera:
Is slecht van kwaliteit en plaats maar ik gebruik deze toch niet.
Toetsenbord:
Goed, spijtig genoeg kan je de verlichting timer niet instellen.
Trackpand:
Fantastisch, alle gestures werken perfect met windows precision drivers.
Vingerprintscanner:
Goed, werkt snel en is standaard.
Hinge:
Moeilijk te openen zonder vingers op het scherm te zetten.
Speakers:
Gaan redelijk luid en met Waves MaxxAudio pro goed af te stellen.
Headphone-jack:
Functioneert ook als microfoon ingang of beiden tegelijk. (als supported device)

Problemen:

-Ik een model met coil whine denk ik, elke keer als hij pluggend-in is hoor je een licht geluid, dit is overdag niet stortend maar s'nacht wanneer het stil is valt dit wel op.
-Bloatware zoals mcafee, microsoft games...

Heb jij ook een Dell XPS 13 (2018)?

Hoeveel heb je betaald? bedankt voor je review!
Ik heb hem ongeveer 1500 betaald dankzij een grote kortingsactie.