HP Omen 15-ax010nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,128TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Omen 15-ax010nd Review

thedutchgoat 20 maart 2018, 240 views Product gekocht

HP Omen 15-ax010nd

Goede laptop, bouwkwaliteit voldoende. Paar problemen mee gehad

Pluspunten

• Goede laptop
  • Gamen op stroom goed te doen
  • Geluid is goed

Minpunten

• Gamen op accu niet te doen
  • Behuizing makkelijk te beschadigen door dagelijks gebruik
  • Scherm kwetsbaar en erg reflectief. Ik vermijd zo veel mogelijk ramen of directe lampen
  • Verliest makkelijk schroeven

Laptop gekocht voor schoolgebruik. Ik gebruik er voornamelijk Vmware op en heb hier geen enkel probleem mee. Laptop is wel makkelijk te beschadigen. Ik stop deze altijd in een stevige rugzak (eastpak met laptopvak) en heb hier nog nooit met een laptop problemen mee gehad maar met deze laptop binnen de eerste weken zaten alle toetsen al in mijn scherm gekrast en heb ik een lijn van de overgang van toetsenbord naar trackpad/wristrest in mijn scherm zitten. Kwa geluid redelijk luid. Vroeger op de middelbare school tijdens een toets (alleen word aan) redelijk te horen als het lokaal stil is. Nu op de ICT opleiding geen enkel verschil met de rest. Als gaming laptop op accu niet te doen. Ik neem toch altijd de lader mee en zorg dat ik zo vaak mogelijk toch een stop contact kan vinden. Toetsenbord is erg fijn eerst even wennen maar nu typ ik met plezier op de laptop.

Deze laptop is ook al 2 keer terug geweest. Eerste keer voor dat de bios niet meer wou opladen. 2e keer voor het toetsenbord wat niet reageerde. toen hebben ze er een nieuwe accu in gezet en er een compleet nieuwe shell onder gezet. Reparatie tijd redelijk lang maar zal meer aan de mediamarkt liggen dan aan HP zelf.

Heb jij ook een HP Omen 15-ax010nd?