1 review

Arctic Freezer 33 TR Rood

Specificaties 120mm diameter - Bekijk alle specificaties

Arctic Freezer 33 TR Rood Review

kjderksen 20 maart 2018, laatste update op 25 oktober 2018, 233 views Product gekocht

Arctic Freezer 33 TR Rood

Ik heb al eerder een Freezer 33 gehad waar ik zeer tevreden mee was, daarom deze mooie rode en groene TR (eSports ONE) gebruikt in behuizingen. Voor de looks en geluid zeker een aanrader!

Pluspunten

• Looks!!! Zwart icm verschillende kleuren.
  • Semi passief
  • Blijft mooi weg van andere onderderen (oa RAM)
  • Montage super eenvoudig. Er zit geen instructie in de doos, maar de online instructie werkt prima.
  • Bouw kwaliteit
  • Geluid
  • Push--pull mogelijk

Minpunten

• Komt niet in blauw:(
  • Voor deze prijs zijn er koelers met een beter koelprestatie.
  • Hopelijk nog een keer een LED (RGB) uitvoering.

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 4
Geluidsproductie (min) Score: 5
Opmerkingen:

* Bij mijn broertje heb in een rode TR geïnstalleerd die een I7-4790K koel moet houden. Hij is zeer tevreden met zowel de looks (icm MSI B85-G43 Gaming) als het geluid (had een stock koeler).
* De zelfbouw pc (aka green dragon) op de foto's is overigens niet meer in mijn bezit, omdat ik deze verkocht heb (incl de koeler).

Heb jij ook een Arctic Freezer 33 TR Rood?