sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Cooler Master Elite 430 Window (fan met blauwe LED)

Specificaties Tower • 5 interne + 5 externe bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Elite 430 Window (fan met blauwe LED) Review

kjderksen 19 maart 2018, laatste update op 22 mei 2018, 62 views Product gekocht

Cooler Master Elite 430 Window (fan met blauwe LED)

Je krijgt waar je voor betaald hebt en dat zie je zeker terug bij de installatie (ik heb met gemakkelijke behuizingen gewerkt...zeg maar). De behuizing ziet er verder prima uit!

Pluspunten

• Ruitje
  • Niet te groot
  • Blauwe led ziet er leuk uit
  • De prijs is zacht.

Minpunten

• Kabelmanagement....uhhh...waar?
  • Voor de SSD (2.5") is niet standaard plaats. Hier moet je zelf iets op verzinnen.
  • Een fan in de top plaatsen gaat eigenlijk niiet.
  • Stoffilters zitten er wel maar zijn voor het goedkope soort.

Deze ombouw/zelfbouw pc heb ik gebruikt voor een low/medium 1080p build. Als eerst werd ik aangetrokken door het ruitje en de blauwe led. De installatie was iets minder leuk door de ZEER beperkte kabelmanagement. Ook het vervangen van de front fan gaat wat lastig ivm de kabels aan het frontpaneel. Teven is het ontbreken van een SSD (2.5") plek niet meer van deze tijd (wel is hier van alles voor te verzinnen). Daarnaast is de prijs zacht en dan moet je ook niet teveel verwachten natuurlijk.

Opmerkingen
* De standaard 1x 120mm fan (LED, blauw) back geplaatst en 1x Cooltek Silent Fan 140mm (LED, blauw) front intake toegevoegd aan deze case.
* Deze ombouw/zelfbouw pc is overigens niet meer in mijn bezit, omdat ik deze verkocht heb aan een mede tweaker.

Heb jij ook een Cooler Master Elite 430 Window (fan met blauwe LED)?