1 review

Lenovo N23 Yoga Ruggedized ZA260044NL

Specificaties 11,6" • 1366x768 • 32GB • MediaTek - Bekijk alle specificaties

Lenovo N23 Yoga Ruggedized ZA260044NL Review

xfluffydestroy 19 maart 2018, laatste update op 22 maart 2018, 1.392 views Product gekregen

Lenovo N23 Yoga Ruggedized ZA260044NL

De lenovo n23 yoga is een erg fijne compacte laptop die draait op ChromeOS. deze chromebook heeft een erg lange accuduur genoeg om een werkdag mee door te komen deze chromebook heeft 1 usb type c poort en en een usb 3.0 poort wat na mijn mening vrij weinig is.

Pluspunten

• compact
  • snel opgestart
  • lange accuduur
  • erg solide bouw
  • touchscreen werkt goed

Minpunten

• weinig i/o
  • snel vingerafdruken zichtbaar op het scherm
  • gaat soms in tablet modes zonder reden

De lenovo yoga n23 is een compacte chrome book met 4gb ram wat op zich genoeg is voor een chromebook al had ik hem zelf liever met 8gb ram gezien ook de opslag is met 32 gb wat aan de lage kant dit compenseert deze chromebook dan weer door dat de chromebook snel is opgestart en doordat de updates automatisch gaan zonder dat je er wat van merkt. echter is het toetsenbord wel even wennen door het ontbreken van een capslock key. het volume van deze laptop is best wel hoog en de kwaliteit is goed.
ook de bouw kwaliteit is goed het scherm blijft goed zitten in de stand waar je hem inzet. ook verandert deze chromebook snel in een tablet door het toetsenbord naar achter het scherm te draaien. deze chromebook heeft alleen niet zoveel IO poorten zo heeft hij 1 usb type c poort die ook gebruikt wordt om op te laden ook beschikt deze laptop over een usb 3.0 poort en een hdmi poort en aan de andere kant vinden wij de aanknop en volume knoppen en een headphone jack. ook is deze laptop makelijk mee te nemen in bijvoorbeeld een schooltas hierdoor vindt ik het wel een aanrader voor scholieren die een snelle en compacte laptop willen.

Heb jij ook een Lenovo N23 Yoga Ruggedized ZA260044NL?

Vroeg me af hoe fijn je t scherm vindt ??
En of de cpu goed mee doet ??
Heb namelijk wel intresse in de yoga...
vr gr J.P
Het scherm is wel Fijn alleen had hij naar mijn mening wel een iets hogere maximale helderheid mogen hebben.
De CPU is opzich voor chromeos wel goed heb nog geen hangend system ook wordt hij niet echt heet.
Scherm is zo te zien ook (erg) spiegelend en niet mat zoals de specs zeggen.
Fijn is wel de USB-C oplaadpoort (hoef je op vakantie alleen je telefoonlader mee te nemen), maar het spiegelscherm is een dealbreaker.

[Reactie gewijzigd door Hermanleen op 23 juni 2018 08:11]

En heb je een beetje een beeld van hoe lang de accu meegaat ?
Op dit moment gaat hij zowieso van 9:00 tot 17:00 Mee en Dan heb ik nog steeds iets van 30% over dus Lang genoeg voor de gemiddelde gebruiker
Heerlijk.....bedankt voor je snelle reacties.....
Gebruik je de android apps support vaak
Als ik gebruik wil maken van streamingdiensten zoals videoland/Netflix vind ik persoonlijk de app fijner Dan de browser versie
Wat ik erg fijn vind aan deze N23 (tov de niet-Yoga versie) is dat ie oplaadt met een USB-C connector. Dus op vakantie hoef je maar 1 kleine lader mee te nemen.
Verder goede review, ik zou wel iedere zin met een hoofdletter beginnen en toch dat ene -dt foutje eruit halen.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.