QCY QY19 (Blauw) Review

pbaranyi 18 maart 2018, 583 views Product gekocht

QCY QY19 (Blauw)

Gekocht bij AliExpres voor € 15,43 dus dat is heel weinig geld voor wat je er voor krijgt. https://www.aliexpress.com/item/QCY-QY19-Bluetooth-Headset-Wireless-Earpphone-Sport-Driving-English-Voice-2016-New-For-iPhone-Xiaomi-PC/32670175066.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.mwNqjO De kleur blauw ziet er uit zoals op het plaatje en de aansluiting voor het opladen zit netjes afgedicht in de bediening.

Pluspunten

• Gewicht
  • geluid
  • comfort

Minpunten

• Bij fietshelm blijven ze niet in je oor zitten

Voor de prijs een prima oplossing. Alleen blijven ze bij het mountainbiken met een helm op niet goed in je oor zitten.

Ik denk dat dit komt door de manier van bevestigen in je oor en de helm die over de draad heen gaat.

Verder geen klachten.

Heb jij ook een QCY QY19 (Blauw)?

Bedankt! Mede dankzij deze feedback gekocht. Word een beetje gek van al die kabels tijdens het rennen. Ik vrees voor de geluidskwaliteit, maar goed, voor 13 euro is het in ieder geval een interessant experiment.