Cooler Master MasterBox 5 Zwart (1x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 5 fan-ports, 2 fans)

Cooler Master MasterBox 5 Zwart (1x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 5 fan-ports, 2 fans) Review

kjderksen 18 maart 2018, laatste update op 22 mei 2018, 132 views Product gekocht

Cooler Master MasterBox 5 Zwart (1x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 5 fan-ports, 2 fans)

Deze behuizing gekocht voor mijn 2e pc (zelfbouw). De case is degelijk en ruim opgezet van binnen. Tevens maakt het ruitje het ook nog prima om naar te kijken. Het grootste min punt vind ik het ontbreken van een koel mogelijkheid in de top.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Psu cover
  • Ruitje
  • Ruim van binnen

Minpunten

• Koel mogelijkheid in de top.
  • Maar 1x een 2.5" bracket meegeleverd
  • Kabel management had mooier/ beter gekund.

Opmerking

* Er zijn tingkam18 W 30 cm RGB 5050 LED stripes (2×) toegevoegd aan deze build. Kon ik helaas niet koppelen bij productkoppelingen.
* De standaard fan's zijn vervangen voor corsair ML120 Pro (rood), omdat ik LED wil hebben i.c.m. PWM. Ook het geluid van deze fan's is uitstekend.
* Als ik eerlijk ben zou ik de case zelf niet nog een keer kopen. Niet omdat de behuizing niet goed werkte, maar omdat ik meer koel mogelijkheden wil hebben, alsmede TG :P

[img]Qzc6ngdf[/img]
[img]OTv62Ifi[/img]
[img]6V1kJpvI[/img]
[img]BCV6Azck[/img]
[img]n02R2ln3[/img]

Heb jij ook een Cooler Master MasterBox 5 Zwart (1x 2,5", 2x 2,5"/3,5", 5 fan-ports, 2 fans)?