Logitech Cordless Desktop MX3200 Laser Review

Trucker Her 27 februari 2010, laatste update op 27 februari 2010, 217 views

Logitech Cordless Desktop MX3200 Laser

Pluspunten

• Niet te duur
  • Muis ligt lekker in je hand
  • Toetsenbord typt lekker
  • Alle functies voorzien op het toetsenbord (die een toetsenbord zou moeten hebben)

Minpunten

• Laagje op de muis laat los
  • Hij werkt niet perfect op sommige oppervlakken

Drivers heb ik zo nu en dan problemen mee bij logitech omdat ik windows 7 draai. Uiteindelijk wil het wel lukken maar gaat niet erg gemakkelijk. (Win7 home prem x64)
Daarnaast is de bijgevoegde muis snel leeg, krijg nu iedere keer meldingen van een lege batterij, hij zit er nu zo'n 2-3 maand in.
En de muis zit een soort laagje overheen aan de zijkant welke dus heel erg snel loslaat bij mij.
Waarbij de muis ook niet perfect werkt op alle oppervlakken, en dan bedoel ik niet glas, want daar zijn nog minder laser muizen die daarop werken.
En de zoomfunctie vind ik ook erg handig!

• Intel Q9400
  • HD4890
  • Lg Syncmaster 22"
  • Windows 7 x64

Heb jij ook een Logitech Cordless Desktop MX3200 Laser?

Ik heb zelf 3x een mx3200 set, 2x voor werk 1x voor privé. Inderdaad laat bij 1 van de 3 sets het laagje op de muis los, dat ging al vrij snel na aankoop. Verkeerde serie ofzo? Ziet er een beetje vreemd uit maar heb er verder geen last van, ben er niet eens mee teruggeweest. De zoomfunctie is op zich wel handig alleen vind thuis mijn kat het leuk daarop te gaan liggen, ik denk dat ik hem thuis maar ga afplakken. Dat afplakken hebben trouwens een paar collega's van mij ook gedaan gezien het makkelijk is per ongeluk op de zoomschuif te leunen...

Batterijen vervangen hoef ik niet zo vaak, gewoon goede oplaadbare batterijen erin en gaan. Ik gebruik zelf GP 2300 en Hama 2700 NiMH sets.

Driverproblemen? Helemaal geen last van, eerst op vista 32/64 bit en nu win7 home premium 32/64 bit en enterprise 32bit. Gewoon de laatste versie van de logitech website downloaden en de goede gebruiken (32/64 bit).

Muis werkt bij mij prima op gladde bureaus, geen muismat nodig.

Afgezien van het kleine minpuntje van de loslatende muiscoating op 1 set ben ik erg blij met de mx3200 sets, ik zou er zo weer kopen.
Wij hebben het setje hier zelf ook. Idd op glasplaten en hele gladde of juist hele ruwe ondergronde wil het setje nog wel eens weigeren om precies te zijn.

Verder eens met wat hier boven gezegd wordt!