1 review

HP Pavilion 15-ck025nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion 15-ck025nd Review

flappie88 17 maart 2018, 1.108 views Product gekocht

HP Pavilion 15-ck025nd

Geen bijzondere features, maar gewoon weer een degelijk HP product. In ieder geval geen zeer opvallende missers

Pluspunten

• snel
  • degelijk gebouwd en goed toetsenbord
  • aansluitingen

Minpunten

• trackpad wat klein

Om te beginnen: ik heb de 15-ck026nd variant. Die staat echter niet op de pricewatch en omdat het enige verschil de SSD is (512 vs. 256), schrijf ik toch mijn review hier.

De 026nd-variant staat trouwens te koop in de HP-store.

Overall indruk is goed. Alles voelt stevig aan en zit goed in elkaar. Ook qua gebruiksgemak is het prima voor elkaar; het toetsenbord werkt zeer prettig en er is gelukkig ook niet bezuinigd op de aansluitingen. Alleen had het trackpad van mij iets groter gemogen.

De hardware is op papier goed, en in de praktijk hierover ook geen klachten. Opstarten gaat in een oogwenk. Wat in positieve zin opvalt, is dat de HP in alle stilte zijn werk doet. Het beeldscherm is prima qua contrast, maar is niet de allerhelderste waardoor je in een felle omgeving wat minder goed uit de voeten kunt. Ook de reflecties in het scherm is wel iets om rekening mee te houden, maar ook dat is niet zo erg dat het echt vervelend wordt.

Heb jij ook een HP Pavilion 15-ck025nd?

Zou je iets over de accuduur kunnen zeggen? Hoe lang gaat de laptop gemiddeld op een lading mee?
Niet echt; dat is ook echt afhankelijk van je persoonlijke gebruik en (beeld)instellingen. Ik gebruik hem bijna altijd aan het lichtnet. Om je toch een indicatie te geven: na een uurtje hd-video streamen via de wifi had ik nog ongeveer 70% acculading over. Aan de door HP opgegeven 10uur accuduur hecht ik persoonlijk dan ook niet zo heel veel waarde.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!
Hoe is het gamen?
Aangezien de MX150 versie in deze laptop de slome variant is, hoeveel FPS haal je gemiddeld in bepaalde games?
Ik heb geen enkele ervaring met het spelen van (veeleisende) games, daar kan ik je helaas niet mee helpen.