Yamaha MusicCast WXAD-10

Specificaties DLNA -support • WiFi - Bekijk alle specificaties

Yamaha MusicCast WXAD-10 Review

jacqueline50Newbie 16 maart 2018, 635 views Product gekocht

Yamaha MusicCast WXAD-10

Krachtpatser

Pluspunten

• Goede en goedkope oplossing om met oudere apparatuur te streamen
  • Mooi warm geluid
  • Geen onderbrekingen
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Ruw materiaal. Slecht schoon te maken

Geluidskwaliteit Score: 5
Superapparaatje! Gisteren binnengekregen en gelijk aangesloten dmv de tulpstekkers aan een analoge ongebruikte ingang van mijn oude receiver. Super geluid en werkt zeer soepel. Geen onderbrekingen op Spotify premium. Zeer warm geluid. Ik weet alleen niet waar de jackplug ingestoken zou moeten worden. Want je kunt in de Musiccast app alleen het volume bedienen als hij met de jack plug is aangesloten. Ik vind op mijn receiver geen aansluiting behalve voorde koptelefoon.
Een goede oplossing voor als je nog tevreden bent met je oude installatie en speakers en er een netwerkinstallatie van wil maken. En je hebt gelijk ook bluetooth. In elk geval goedkoper dan een nieuwe netwerkreceiver! Toppie

Heb jij ook een Yamaha MusicCast WXAD-10?