Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart

Specificaties Bluetooth muis en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart Review

sebasbr 15 maart 2018, 243 views Product gekocht

Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart

Zeer efficiënte muis voor dagelijks gebruik als je je over de prijs heen kan zetten.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Lange batterijduur
  • Vele macro's in te stellen
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Klamme en natte hand na langer gebruik
  • Na zeer lang gebruiken toch last van de pols

Ik heb de Logitech MX Master aangeschaft omdat ik op zoek was naar een grote muis. Ik heb zelf grote handen en krijg met de standaard muizen van andere bekende merken binnen een dag vaak last van de pols.

Ik heb de muis nu ongeveer anderhalf jaar in gebruik en nog steeds ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van de muis. De vele macroprofielen die per applicatie ingesteld kunnen worden zijn voor mij de reden om deze muis niet gauw te vervangen, mits het de opvolger is van de MX master of de MX Ergo.

Ergonomisch gezien is het een wereld van verschil vergeleken met de standaard muizen. Zoals ik eerder aan gaf heb ik grote handen en deze muis vang dit goed op. De hoge gevoeligheid van de laser zorgt er voor dat het comfortabel werken is in een set up van een laptop + 4x 24” monitoren.

Heb jij ook een Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart?