NZXT S340 Elite Zwart

Specificaties Tower • 6 interne bays - Bekijk alle specificaties

NZXT S340 Elite Zwart Review

Maverick2001 12 maart 2018, laatste update op 12 maart 2018, 170 views Product gekocht

NZXT S340 Elite Zwart

Prachtige behuizing met vele mogelijkheden.

Pluspunten

• Tempered glass
  • Cable management
  • Ruimte
  • Stoffilters
  • Bijgeleverde fans
  • Looks

Minpunten

• HD bevestiging

Ik zocht een vervanger voor mijn standaard 'cheap' behuizing. Deze behuizing is solide en vooral het kabel management is echt perfect. Achter het zij paneel kan je netjes alles wegwerken. Ik heb 2 kraken X42 waterkoelers ingebouwd (1 voor de CPU en 1 voor de GPU), daarbij nog een NZXT USB hub en een NZXT Hue+. Het is allemaal wat gepuzzel en het vergt wat organisatie om alle kabels netjes weg te werken maar het past allemaal prima.

De bevestiging van alle componenten gaat meer dan uitstekend en ook de ruimte voor 3 SSD schijven is meer dan voldoende. Er is ruimte voor genoeg fans en ook de stoffilters zijn kwalitatief in orde.

Enige minputje is het lastig bevestigen van een standaard HD.

Al met al een super behuizing voor een zeer redelijke prijs.

Heb jij ook een NZXT S340 Elite Zwart?