Acer KG281K Zwart - Reviews

Specificaties 28" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Acer KG281K Zwart Review

janssen ginoNewbie 12 maart 2018, 221 views Product gekocht

Acer KG281K Zwart

ik heb deze gekocht begin deze maand , nu bijna 2 weekjes in gebruik , heel aangenaam scherm , doet aan al mijn verwachtingen , qualitatief afgewerkt , beeld is fenomenaal mooi , ( 4k ) werkt uitstekend als 2e scherm voor aan de laptop of voor de ps4

Pluspunten

• 4k
  • 1ms
  • 2hdmi ingang + audio uitgang

Minpunten

• .

ik heb deze ong 2 weekje geleden aangekocht .

ben hier heel tevreden over ,

beeldqualiteid is fenomenaal mooi .

afwerking van het product is uitstekend .

wordt geleverd met europese en amerikaanse stekker ,

28" ( 71cm ) scherm is heftig groot voor op een bureau , maar dat is zijn troef ,

zwart is mooi zwart , andere kleuren springen mooi uit ,

de poot is steving en staat heel stabiel op zijn voetje , ( optie voor op te hangen is aanwezig )

2x hdmi poorten is ook wel een mooie extra ,

audio uit (( + een speaker ingebouwd ( beetje waardeloos ))

1 van de beter budgetmonitoren , ( 4k . 28" . mat . 2xhdmi. audio uit . kabels meegeleverd . goed afgewerkt , 1ms respons thime , geen ghosting )

dit allemaal voor nog geen 300euros , is zeker 1 van de betere schermen van zijn prijsklasse , dikke aanrader 10++

ik ga hier nog veel plezier mee beleven , en kan dit product zeker aanraden aan ( gamers )

Heb jij ook een Acer KG281K Zwart?