Acer KG281K Zwart

Specificaties 28" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Acer KG281K Zwart Review

janssen ginoNewbie 12 maart 2018, 474 views Product gekocht

Acer KG281K Zwart

ik heb deze gekocht begin deze maand , nu bijna 2 weekjes in gebruik , heel aangenaam scherm , doet aan al mijn verwachtingen , qualitatief afgewerkt , beeld is fenomenaal mooi , ( 4k ) werkt uitstekend als 2e scherm voor aan de laptop of voor de ps4

Pluspunten

• 4k
  • 1ms
  • 2hdmi ingang + audio uitgang

Minpunten

• .

ik heb deze ong 2 weekje geleden aangekocht .

ben hier heel tevreden over ,

beeldqualiteid is fenomenaal mooi .

afwerking van het product is uitstekend .

wordt geleverd met europese en amerikaanse stekker ,

28" ( 71cm ) scherm is heftig groot voor op een bureau , maar dat is zijn troef ,

zwart is mooi zwart , andere kleuren springen mooi uit ,

de poot is steving en staat heel stabiel op zijn voetje , ( optie voor op te hangen is aanwezig )

2x hdmi poorten is ook wel een mooie extra ,

audio uit (( + een speaker ingebouwd ( beetje waardeloos ))

1 van de beter budgetmonitoren , ( 4k . 28" . mat . 2xhdmi. audio uit . kabels meegeleverd . goed afgewerkt , 1ms respons thime , geen ghosting )

dit allemaal voor nog geen 300euros , is zeker 1 van de betere schermen van zijn prijsklasse , dikke aanrader 10++

ik ga hier nog veel plezier mee beleven , en kan dit product zeker aanraden aan ( gamers )

Heb jij ook een Acer KG281K Zwart?

Even een vraagje. Zijn de HDMI poorten 2.0 of 1.4?
Namelijk op Hardware.info staat er dat ze 2.0 zijn, maar sommige mensen beweren dat ze 1.4 zijn. Dan is het namelijk niet met een Xbox one x compatible..

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland