Sony KD-65XE9005 Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Sony KD-65XE9005 Zwart Review

bramv101 10 maart 2018, 873 views Product gekocht

Sony KD-65XE9005 Zwart

Voor de films op zaterdag avond is er de projector en voor tijdens de dag is OLED niet helder genoeg, dus is het deze 65 inch FALD LCD geworden. Sony hun beeldverwerking blijft nog steeds de top.

Pluspunten

• Android TV
  • FALD
  • Hoge helderheid

Minpunten

• geen

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Voor de films op zaterdag avond is er de projector. Echter voor tijdens de dag en voor de sport was ik op zoek naar een 65 inch replacement voor de oude plasma, OLED was niet nodig omwille van de projector en het feit dat de tv vooral tijdens de dag word gebruikt (OLED => lage helderheid).
Verder voor Sony gekozen omwille van hun beeldverwerking, Samsung is me te fel, LG te dof. Daarnaast is android tv een prachtig OS (snelheid kan beter maar dat heeft eerder te maken met de SOC).
Enig minpuntje is misschien het gewicht, echter hang je deze normaal niet elke dag op een andere plek.

Heb jij ook een Sony KD-65XE9005 Zwart?

Ik lees op een enkele website iets over slechte kijkhoeken. Kan jij daar iets over zeggen?
Zelf geen last van, echter zitten wij wel op 5 meter van het toestel.
Dus zelfs de personen in de zijdelingse sofas zitten er nog redelijk "recht" voor.
Ik vermoed dat je al onder een heel erg grote hoek moet zitten om het effect ervan te zijn (niet realistisch dus)