Specificaties 29" • 2560x1080 • 75Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 29UM69G-B Zwart Review

Dalike 8 maart 2018, 300 views Product gekocht

LG 29UM69G-B Zwart

Ik was op zoek naar een goed ultrawede scherm en kwam op deze uit

Pluspunten

• USB-C werkt goed met Macbook Pro
  • Makkelijk te switchen tussen aansluiten door knop onder scherm
  • Duidelijke weergave

Minpunten

• Intern geluid trekt op niet veel
  • Niet de grote fan van het rood in de poot

Scherm aangekocht om thuiswerk te vergemakkelijken. Op de werkvloer hebben we 2 schermen, maar het leek me handiger om thuis eentje te hebben.
Toen ik naar een scherm aan het zoeken was, wilde ik absoluut ultrawide om die 2 schermen te simuleren. Maar er moest ook een USB-C ingang op zitten. Zo kon ik ook mijn Macbook Pro 2016 er aan hangen. Ik heb per chance het toonzaalmodel in een Media Markt kunnen kopen en met een cadeaubon heeft dit scherm me amper 149 gekost. Daarvoor kon ik ze niet laten liggen.

Het scherm heeft 3 ingangen: Displayport, HDMI en USB-C. De laatste 2 gebruik ik naar alle tevredenheid. Het switchen gaat makkelijk via een knopje aan de onderkant va het scherm.

De kwaliteit is wat we van LG kunnen verwachten. Zeer goed dus.

Heb ze niet gekocht voor het intern geluid, maar af en toe gebruik ik dat wel, en daar zit geen enkele diepgang in.

Foto"s volgen als onze bouw af is en we terug verhuisd zijn :-)

Heb jij ook een LG 29UM69G-B Zwart?