Autovision AV-61 Zwart Review

Niels Nijenhuis 7 maart 2018, laatste update op 25 mei 2018, 380 views Product gekregen

Autovision AV-61 Zwart

Het is een fijne eReader. Hij past makkelijk in mijn jazak en heb er inmiddels 73 boeken op staan. Ik heb hem bijna een maand geleden gekregen op mijn verjaardag.

Pluspunten

• Hij past goed in mijn jaszak en in sommige broekzakken
  • Heeft genoeg opslag voor ebooks + micro sd
  • Het leest lekker weg.
  • Werd meegeleverd met een lederen omslag.
  • Is compatible met Windows 10

Minpunten

• Dit model ontbeert achtergrondverlichting, maat heeft wel als voordeel dat de accu niet snel leeg raakt.

Veelzijdigheid Score: 5
Over dit apparaat ben ik zeer te spreken. Zowel over de accuduur als het lezen van een e-ink scherm. Het zal kunnen dat in mijn geval de accu sneller leegraakt, omdat ik "verslaafd" ben geraakt aan het lezen. Vanochtend heb ik onder het genot van een lekker kopje thee een novelle gelezen.

Heb jij ook een Autovision AV-61 Zwart?