Garmin Index Smart Scale Zwart Review

Marselaar 5 maart 2018, 125 views Product gekocht

Garmin Index Smart Scale Zwart

Multifunctionele weegschaal met eigenaardigheden

Pluspunten

• Meet naast gewicht ook vocht en vet percentage
  • Automatisch upload via wifi

Minpunten

• Begint vaak niet op nul
  • Alleen de laatste meting per dag wordt opgeslagen

Veel functies maar ik twijfel regelmatig aan de betrouwbaarheid van de metingen. Heel af en toe zelfs een vreemde uitschieter. Botmassa is redelijk stabiel. De weegschaal is erg gevoelig voor waar je hem plaatst. Scheelt soms een kilo. Ook geeft hij regelmatig bij het starten alvast 0.1 of meer kg aan. Alleen de laatste meting op een dag wordt geupload en opgeslagen. Als je tussentijds wilt meten dan moet je even zorgen dat je een andere user selecteert. Hij herkent de persoon o.b.v. de meetgegevens. Ik gebruik hem alleen dus kan niet testen of dit accuraat werkt

Heb jij ook een Garmin Index Smart Scale Zwart?