Neomounts FPMA-D960 Review
Omdat ik zelf nogal lang ben en volgens veel ergonomische richtlijnen de bovenkant van de monitor op gelijke hoogte met je ogen moet staan heb ik deze monitor steun gekocht.
Je kan veel monitoren kopen waarbij de voet in hoogte verstelbaar is maar meestal kan ik ze niet hoog genoeg zetten en tevens vind ik dat voet best veel ruimte op je buro inneemt.
De voet/paal van de steun klem je vrij eenvoudig aan je bureau vast. Er zit een foam coating op de klem die de bovenkant van je bureau beschermt. Met duimschroeven klem je de steun vast aan je buro je kan de plaat waar de duimschroeven inzitten in 3 hoogtes instellen zodat hij op dikke en dunne buro bladen zal passen.
Functies
• Hoogte verstelbaar
• Diepte is...
Pluspunten
Stevige constructie Voldoende in hoogte en diepte verstelbaar Eenvoudige bevestiging
Minpunten
Geen kabel clips op paal Hoogte verstelling omslachtig
Eindoordeel
Je kan veel monitoren kopen waarbij de voet in hoogte verstelbaar is maar meestal kan ik ze niet hoog genoeg zetten en tevens vind ik dat voet best veel ruimte op je buro inneemt.
De voet/paal van de steun klem je vrij eenvoudig aan je bureau vast. Er zit een foam coating op de klem die de bovenkant van je bureau beschermt. Met duimschroeven klem je de steun vast aan je buro je kan de plaat waar de duimschroeven inzitten in 3 hoogtes instellen zodat hij op dikke en dunne buro bladen zal passen.
Functies
- Hoogte verstelbaar
- Diepte is traploos verstelbaar
- Zwenken
- Kantelen
Het scherm naar je toe halen en kantelen of zwenken gaat allemaal heel makkelijk. Vanuit de uiterste stand helemaal naar je toe halen gaat het scherm wel iets opzij naar de bureau steun toe maar dit valt erg mee. De hele constructie voelt erg stevig aan je kan evt alle gewrichten met bijgeleverde inbus sleutel wat aandraaien afhankelijk van het gewicht van je scherm.
Op de steun zitten twee clips waar je de kabels in kan wegwerken bij de paal zelf zitten helaas geen clips waardoor daar de kabels wat minder netjes loopt.
Reacties (3)
Ik heb dus dezelfde besteld om op te hangen aan de zelfde monitor (P2450H) goed om te zien dus dat dat bij jou probleemloos is gelukt. Wat betreft kabelclips, zou je met behulp van klitteband of tie-wraps al een aardig eind op weg zijn, daar schrikt een beetje tweaker toch niet van?
Goede review, tis een beugel meer dan dit kan je er niet over vertellen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/85246/alterbirdgeblackbirdsmall.jpg?f=community)
:strip_exif()/u/298619/iglo_logo_60bij60.gif?f=community)