Specificaties Laser all-in-one (Kleur) - Bekijk alle specificaties

Samsung CLX-3175 Review

WiliamNewbie 25 februari 2010, laatste update op 25 februari 2010, 884 views

Samsung CLX-3175

Pluspunten

• Voor mijn bedrijf heb ik deze printer aangeschaft. De prijs is geweldig laag.
  • Scanner is prima en goede software.

Minpunten

• Echter, de kwaliteit van kleuren afdrukken is erg slecht. Ik heb op de hoogste kwaliteit afgedrukt maar je blijft veel puntjes zien die niet goed uitgelijnd zijn. Bij een groen vierkant met witte tekst Ariel 10 pt er in worden de letters geel. Erg jammer.
  • Ook een nadeel is het handmatig plaatsen van dikker papier. Deze moet vel voor vel. Hierbij is voor het los krijgen van de vulbak vrij lastig. Je moet flink trekken om deze los ter krijgen en krijgt daarbij het gvoel dat deze niet lang zal mee gaan.
  • Ook is het geluid van het apparaat niet echt zacht. Veel ruis (tak tok tik) en veel bliepjes.

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 3
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 1
Drivers en stabiliteit Score: 3
Inktverbruik Score: 3
Voor mijn bedrijf heb ik deze printer aangeschaft. De prijs is geweldig laag.

De kwaliteit van het zwart printen was wel goed.

Scanner is prima en goede software.

na 12 dagen gebruik dit apparaat terug gebracht en gelukkig mijn geld terug gekregen.

Nu heb ik een HP cp1518ni (1510 serie) gekocht 250 euro en deze is zeker 10 keer zo goed. Kleuren zijn perfect afmeting is goed en geluid is nog beter.

Heb jij ook een Samsung CLX-3175?

raar verhaal zeg...
geel ipv groen lijkt me echt een fout in software of calibratie, denk je nou heus dat ze een kleurenprinter de deur uit doen met zulke afwijkingen...
Ben het niet helemaal eens met de review. Kleurverschil kan komen door een calibratiefout. Verder wordt niet dieper ingegaan op de mogelijkheden (scan, kopieren, faxen, enz).
Dus hoe kun je deze printer nu vergelijken met de CP1518ni die bovenstaande functies niet heeft? En om maar over de dure cartridges van HP te zwijgen...