HTC Desire 620 Grijs Review

Veneficus 27 februari 2018, 94 views Product gekregen

HTC Desire 620 Grijs

Company-supplied smartphone, van vr we over gingen op BYOD. Eigenlijk alleen geschikt voor bellen, sms en een mailbox. Niet genoeg opslag om iets anders mee te doen. Wel vlot genoeg. Na een jaar al ingebrand scherm. Schermresolutie is te laag om documenten goed te lezen.

Pluspunten

• Vlot
  • Goedkoop

Minpunten

• 8 GB opslag
  • Scherm brandt in
  • Zeer lage resolutie

Je krijgt waar je voor betaalt. Maar in zijn klasse is Motorola een veel betere keus. Het enige echt zwaar aan te rekenen gebrek is het inbrandende scherm.

Heb jij ook een HTC Desire 620 Grijs?

Waarom zou je in hemelsnaam een review schrijven over een telefoon uit 2015 die niet meer leverbaar is? Moet je je frustratie van je afschrijven ofzo :P?
Nieuw niet meer, maar er bestaat ook een tweedehandsmarkt.
Dan zal ik binnenkort ook een review van mijn HTC Desire en Nokia 3210 online zetten, zal vast nog iemand naar op zoek zijn :P

Maar ff serieus, ik snap je opmerking dat er een tweedehands markt voor is, maar wat voegt deze dan toe voor de potentiele koper? Deze weet al dat die oud is en dat de specificaties navenant zullen zijn, en gaat dan volgens mij echt niet meer op zoek online naar recente reviews om tot aanschaf over te gaan.
Dat vraag ik me ook af. En 8GB opslag is tegenwoordig inderdaad een minpunt, maar in 2015 was dat toch wel hemels hoor.. 8)7