Specificaties Multi-sensor - Bekijk alle specificaties

Grohe Sense Slimme watersensor Review

john123456 26 februari 2018, laatste update op 27 februari 2018, 267 views Product gekocht

Grohe Sense Slimme watersensor

Wegens waterschade vorige jaar, de Grohe Sense aangeschaft. Het product is compact en het ronde design geeft het een zeer luxe uitstraling. Het informeert je ook over de temperatuur en luchtvochtigheid. De installatie was erg eenvoudig.Deze sensor is een must voor elke woning. Better to be safe then sorry :)

Pluspunten

• compact en duurzaam
  • hoge afwerking
  • makkelijk te instaleren

Minpunten

• De Sense Guard is niet los erbij te bestellen

Kwaliteit Score: 5
Door een waterlek in onze badkamer vorig jaar, is onze parketvloer in de woning ernstig beschadigd. Ik was me er niet van bewust hoe snel er schade aan je woning kan ontstaan bij een waterlek ;( . Om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen, heb ik recent 2 x de Grohe Sense Gekocht ( 1 voor bij de vaatwasser in de keuken en 1 voor in de badkamer).

Het product is zeer compact en het ronde design met blauw licht geeft het een zeer luxe uitstraling.

De installatie was erg eenvoudig en de bijbehorende Grohe app is erg overzichtelijk. Het apparaat kan zeer lang blijven werken op de bijgevoegde batterijen, daar het niet continu een internetconnectie openhoudt ( enkel op de momenten dat het nodig is).

Behalve dat de Grohe Sense Sensor je waarschuwt bij een waterlek of een te hoog vochtgehalte, informeert deze sensor je via de app ook over de temperatuur en vochtigheidsgraad in de ruimte. Super handig.

De kosten van de aanschaf van het product moet geen drempel vormen daar een financiŽle schade bij een waterlek vele malen hoger is. Daarnaast is het belangrijk om te weten dat niet alle gevallen van waterschade onder de dekking vallen van een inboedelverzekering. Hetgeen het nog belangrijker maakt om zelf je woning te beveiligen om de schade bij een mogelijke waterlek te beperken.

Helaas hebben wij dit product te laat in huis gehaald. Het had ons vorig jaar veel kosten kunnen besparen. De aanwezigheid van de Grohe Sense Sensor in onze woning, geeft ons thans een geruststellend gevoel. Ik raad het dan ook iedereen aan om een Grohe Sense Sensor in je woning te plaatsen. Better to be safe then sorry :)

Heb jij ook een Grohe Sense Slimme watersensor?

Aangezien op tweakers geen actuele prijs meer staat van dit product. Kan je in je review aangeven wat je ervoor betaald hebt?
Dag curlyMo, ik heb er EUR 39,95 per stuk voor betaald tijdens een bepaalde actie. Groetjes, john
Bedankt John voor deze review. We konden weinig informatie vinden op internet over het gebruik van deze sensor. Dit helpt zeker. Groet,Bobby
Graag gedaan Bobby ! Ik schrijf niet vaak recensies, dus leuk om te horen dat ik er mensen mee help.