Onkyo HT-S5805 - Reviews

Onkyo HT-S5805 Review

(MICHIEL)Newbie 26 februari 2018, 555 views Product gekocht

Onkyo HT-S5805

Goed geluid, eenvoudige installatie

Pluspunten

• Geluid
  • Dolby atmos

Minpunten

• Muurbevestiging
  • Korte surround kabels

Geluidskwaliteit Score: 5
Set online gekocht bij Foka.nl. Goede prijs en dolby atmos.
Home cinema set werd dag na bestellen al geleverd in een grote doos en netjes verpakt. Set was vrij makkelijk aan te sluiten met de gebruikshandleiding en met de calibratie microfoon hetgeluid in te stellen. Veel instellings mogelijkheden aan aansluitingen aan achterzijde. Enige minpunt vindt ik de mogelijkheid om de speaker op te hangen, hiervoor heb ik universele speaker houders gekocht.

Heb jij ook een Onkyo HT-S5805?

8m kabel voor de rear-speakers als ik de manual van Onkyo mag geloven:
Je spreekt in de minpunten over korte luidsprekerkabels, hoe kort zijn deze? Ik was zelf aan het kijken naar deze set, maar ze moeten een aardig stuk door de plinten van de woonkamer, daardoor twijfel ik of het past.