Grohe Sense Slimme watersensor

Specificaties Multi-sensor - Bekijk alle specificaties

Grohe Sense Slimme watersensor Review

Perelada76 26 februari 2018, laatste update op 26 februari 2018, 344 views Product gekocht

Grohe Sense Slimme watersensor

Ik heb deze draadloze watersensor van Grohe gekocht om me te waarschuwen als er een waterlek of hoge vochtigheid is in mijn kelder. En tot op heden ben ik er uitermate tevreden van, het apparaat doet wat het moet doen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • contactpunten uiterst gevoelig voor vocht

Minpunten

• de wifi-verbinding moet redelijk sterk zijn

Kwaliteit Score: 4

Alsook van de bijhorende app "Grohe Ondus", via de app kan je de temperatuur [img]LxD7qgYV[/img] en de relatieve vochtigheid [img]4oVNibMs[/img] opvolgen ook een grafisch overzicht van de laatste 3 maanden opvragen voor de temperatuur [img]E1qEIZE0[/img] en relatieve luchtvochtigheid [img]WW2Wxwo3[/img].

De onder- en bovengrens kan je zelf makkelijk instellen.

De oudere softwareversies waren beperkt tot duits of engels, maar deze werkt mooi in het Nederlands.

Deze melder is een absolute aanrader voor wie in een regio woont met vochtige ondergrond of wiens (vaat)wasmachine al eens onnodige waterlekken veroorzaakt.

Qua kostprijs vind ik het zijn geld meer dan waard, gezien een laattijdig ontdekt waterlek veel hogere kosten kan opleveren.

Heb jij ook een Grohe Sense Slimme watersensor?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.