Feiyu Tech SPG Live Handheld Gimbal voor Smartphone Review

ikbnRik 25 februari 2018, 461 views

Feiyu Tech SPG Live Handheld Gimbal voor Smartphone

Wat een topding! Ik heb dit ding gekregen voor een review en ik wist niet dat een aparaat van ruim €100 zo goed zou werken. De App kan nog wel iets verbeterd worden, maar dit ding geeft je absoluut waar voor je geld!

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Licht heerlijk in de hand
  • Simpel & gebruiksvriendelijk
  • Stabilisatie zeer goed!

Minpunten

• App kan iets beter
  • Wisselen tussen modes in het begin onduidelijk

Navigatiesoftware Score: 3
Ik ben ontzettend blij met dit apparaat en kan 'm van harte aanbevelen. Batterijduur is top, bouwkwaliteit is lekker en het apparaat doet wat die moet doen; mooie beelden maken.

Ik heb een volledige review op mijn eigen site staan, mocht je meer willen lezen en zien kijk daar dan vooral: http://www.ikbenrik.nl/reviews/feiyutechspgc/

Liever op beeld? Ik heb ook een videoreview, deze vind je hier: https://youtu.be/Tewg1jCwZRM

Heb jij ook een Feiyu Tech SPG Live Handheld Gimbal voor Smartphone?