Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart

Specificaties 27" • 2560x1440 (Quad HD) • 70Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart Review

gmj2 24 februari 2018, 386 views Product gekocht

Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart

Voor een dubbeltje op de eerste rij! Prima monitor

Pluspunten

• 1ms respone
  • scherp beeld (ook bij lagere resoluties)
  • mooie kleuren, helder
  • veel instel mogelijkheden (gamma e.d.)

Minpunten

• 1x HDMI (had van mij 2x mogen zijn ipv 1xDVI-D)
  • kijkhoek

Voor deze prijs (249,-) is het een prima monitor. Mooi helder en zeer scherp beeld, goede kleuren, zeker voor een TN paneel. Zoals eerder vermeld, is de kijkhoek beperkt t.o. IPS. Als je niet recht voor het scherm zit, dan zie je aan de zijkanten een geelachtige gloed. Deze resolutie 2560x1440 i.c.m. met 27" is wat mij betreft wel de sweet-spot. Zwart-waardes en gamma is instelbaar (handige optie voor gaming)
Degelijk gebouwd. De truc om in hoogte te verstellen is om de monitor eerst naar beneden te duwen, alvorens de ontgrendel knop in te drukken.
Minpuntje wat mij betreft is dat er maar 1 HDMI poort aanwezig is.
Al met al een aanrader voor als je niet teveel wilt betalen voor een goede 27" WQHD monitor.

Heb jij ook een Iiyama Prolite B2783QSU-B1 Zwart?