1 review

Honor 7X Zwart - Reviews

Specificaties 5,93" • 2160x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Honor 7X Zwart Review

Miloooo 23 februari 2018, 820 views Product gekocht

Honor 7X Zwart

De Honor 7X, naar mijn mening een geweldige telefoon! Ik gebruik hem nu voor een maand en ik gebruik hem echt met plezier.

Pluspunten

• Scherm
  • Snelheid
  • Camera
  • Fingerprint Scanner
  • Batterij

Minpunten

• EMUI

Na het gebruik van deze telefoon voor 2 maanden heb ik maar 1 echt minpunt en dat is het besturingssysteem EMUI gelukkig is dit probleem makkelijk op te lossen door de telefoon te rooten. Ook de batterij doet het heel goed, met gemiddeld gebruik kan ik de telefoon voor 2 dagen gebruiken!
De camera is erg goed en zorgt voor mooie foto's! 4gb ram zorgt voor erg snel gebruik! Ook het 5'9 inch display is echt geweldig om naar te kijken!

Heb jij ook een Honor 7X Zwart?