Huawei Mate 10 Lite Zwart - Reviews

Specificaties 5,9" • 2160x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 10 Lite Zwart Review

PeetygirlNewbie 20 februari 2018, 235 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

Huawei Mate 10 Lite Zwart

Mooi toestel, prima camera. Goede prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Vingerafdrukscan
  • Camera
  • Scherm

Minpunten

• Geen snellader

In het begin vond ik het een vrij groot toestel, maar na een paar dagen heb je daar geen last meer van. Nu vind ik het heel fijn zo'n groot, helder scherm.

De Android versie is vrij schoon. Wat toevoegingen van Huawei, maar die zijn te verwijderen. De telefoon is snel, meerdere apps tegelijk aan, en switchen gaan super makkelijk.

Accuduur is goed. Bij mij gaat hij ongeveer 1,5 tot 2 dagen mee. Ik ben behoorlijk actief op Social Media en doe graag een spelletje.

Andere leuke functionaliteiten van de Huawei Mate10 Lite zijn de vele foto en camera opties (Bokeh effect, slomo video's en de optie voor 'pro' foto's en video's).

Interne opslag van 64gb. Daar kunnen de nodige apps, foto's en video's op.

Ook nog een mooie bijkomstigheid: er zit al een hoesje bij de telefoon in de verpakking, dus daar hoef je niet meteen zelf naar op zoek.

Conclusie: mooie, snelle telefoon met goede camera, prima accu en dit voor een goede prijs.

Heb jij ook een Huawei Mate 10 Lite Zwart?