×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

JBL Flip 4 Zwart - Reviews

Specificaties Stereo-speaker met Bluetooth (oplaadbare accu) - Bekijk alle specificaties

JBL Flip 4 Zwart Review

Dronepower 18 februari 2018, 848 views Product gekocht

JBL Flip 4 Zwart

De flip 4 is denk ik een goede combi tussen prijs, portabiliteit en geluid én waterdicht.

Pluspunten

• goed gedefinieerd geluid
  • compact, handzaam, niet zwaar
  • verbinding heel stabiel

Minpunten

• Bas kan beter (gezien zijn omvang is het ok)

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 4
Mijn vrouw wilde graag een portable speaker. Prima!
Het is de flip 4 geworden.

Volgens de reviews kan het de meeste muzieksoorten goed weergeven én een goede geluidsweergave voor de omvang / prijs en als bonus watrerdicht.

Equalizing via een bassboost app helpt niet veel. Voeg te veel bass toe en de rest van het geluidsspectrum wordt weggezogen / gecomprimeerd.
Een tikje meer / minder bas, mid, hoog werkt prima.

Mijn B&W set blaast de flip4 omver en mijn cheapo creative set die aan mijn desktop hangt haale het niet bij de flip 4. Vooral omdat de flip4 veel beter de details weergeeft.

Plaatsing van de flip4 maakt veel uit voor de geluidsweergave.

De Harman Kardon Go & Play van mijn buren heeft veel meer body dan de flip 4 maar is ook 2x zo duur en veel groter en zwaarder. Size does matter.

Heb jij ook een JBL Flip 4 Zwart?