Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB

€ 67,-
Specificaties CPU (closed loop), 120mm (1 fan) - Bekijk alle specificaties

Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB Review

J3S5Efun 16 februari 2018, 234 views Product gekocht

Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB

goede waterkoeling die doet wat er van wordt gevraagd.

Pluspunten

• mooi
  • koelt goed

Minpunten

• moeilijk in te bouwen
  • kan luid zijn

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 3
Geluidsproductie (min) Score: 4
zeer goede koeling die zeker voeldoet aan mijn eisen. ik had deze besteld nadat ik de fx-8350 kocht, die behoorlijk heet wordt volgens reviews. daarnaast dwong ik mezelf ook wel sinds ik mijn vorige processor kapot heb gemaakt door oververhitting.

het koelvermogen van deze koeler is goed en ik heb zelfs onder zware load de temperaturen niet boven de 50 zien stijgen. de installatie ging wat moeilijk maar was het zeker waard. de rgb erop is een mooie toevoeging alleen is de besturing zeer onhanding. 3 niet fijne knoppen op een kabel die in mijn geval langs de achterkant van mijn pc loopt. door het onhandige gedoe trek ik steeds de kabel los als ik met de rgb bezig ben.
de geluidsproductie is wel wat luider op sommige momenten maar daar heb ik geen last van. ik zit meestal met een koptelefoon op en als dat niet zo is overstemt het geluid van mijn andere fans deze wel.

Heb jij ook een Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB?

Vraag & Aanbod