LG 25UM58-P Zwart

Specificaties 25" • 2560x1080 • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG 25UM58-P Zwart Review

J3S5Efun 15 februari 2018, 482 views Product gekocht

LG 25UM58-P Zwart

zeer fijne monitor die zeker het kopen waard is.

Pluspunten

• geen extreem grote voet
  • handige joystick knop
  • scherm staat goed gekalibreerd

Minpunten

• snel vies
  • op de plaatjes zijn de bezels links, rechts en boven weggewerkt
  • audio doet moeilijk

deze monitor is een uitstekende optie als je een niet zo groot budget hebt maar toch kwaliteit wil. de joystick onder het scherm is zeer fijn te gebruiken en ook netjes verwerkt. helaas zitten er wel wat problemen bij deze monitor.

ten eerste kloppen de afbeeldingen niet, deze monitor heeft wel degelijk schermranden van ongeveer een hele centimeter breed. dit was een teleurstelling maar ik heb er geen last van.

ten tweede word de lak heel snel vies, wat voor een minder mooi uiterlijk kan zorgen, maar als het goed is concentreer je je op het scherm en niet de dingen er omheen.

en ten derde is de audio output op de monitor een beetje kapot. elke keer als ik hier een apparaat op aansluit loop ik tegen het probleem aan dat op sommige momenten het geluid wegvalt en later weer terugkomt. dit kan zeer storend zijn bij het luisteren van muziek. ook moet ik mijn koptelefoon kabel hierdoor helemaal onder het bureau doorleiden, waardoor ik met mijn fantastische stoel niet alle bewegingen kan maken die ik wil wanneer ik een koptelefoon op heb, vanwege een kortere kabel.

Heb jij ook een LG 25UM58-P Zwart?

Vraag & Aanbod