Motorola Moto X4 64GB Zwart

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Motorola Moto X4 64GB Zwart Review

GoonNL 13 februari 2018, 2.020 views Product gekocht

Motorola Moto X4 64GB Zwart

Super telefoon. Geen bloatware. Alles werkt supersnel en effectief, en de camera is fan-tas-tisch. Echt héél erg blij mee, en ook nog een hele schappelijke prijs voor de kwaliteit en functionaliteit die je ervoor krijgt. Dikke aanrader.

Pluspunten

• Goede camera
  • Geen bloatware
  • Lekker snel en responsief
  • Uitstekende ontvangst en geluidskwaliteit

Minpunten

• Spekgladde behuizing (hoesje nodig)

Mijn Samsung S5 kon niet meer goed meekomen en het bereik was gewoon niet geweldig. Op iBood kwam deze voorbij en op basis van de specs en goede reviews aangeschaft. Het is niet tegengevallen. Sterker nog, ik kan iedereen deze betaalbare telefoon aanraden. De geweldige camera is een dikke plus waarmee ik moeiteloos veel mooiere foto's maak dan de S5. De telefoon is lekker snel, er staan vrijwel geen overbodige apps / rommel op. Het bereik is super en de geluidskwaliteit tijdens bellen is dik in orde. Kortom, een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en ik kan iedereen deze telefoon van harte aanraden.

Heb jij ook een Motorola Moto X4 64GB Zwart?

Vraag & Aanbod

Hoe is de accuduur bij dit toestel? en ik hoor verhalen over een behoorlijke shutterlag bij het nemen van een foto, klopt dit?

[Reactie gewijzigd door Wookster op 14 februari 2018 10:17]

Ben niet zon fotograaf verder maar het werkt prima en maak weer met plezier mooie foto's. Dat laggen deed mijn S5 wel uiteindelijk en deze is gewoon snel.

De accuduur is prima. Met wifi GPS en bluetooth en veel gebruik haalt ie ruim een dag en zonder ruim 2
Thanks, moet binnenkort een nieuw toestel en deze stond al op m'n wishlist.
Er lijken steeds minder goede telefoons uit te komen die nog een goede FM reciever hebben,

Voor mij een van de basis behoeften op een gsm , hoe zit het met deze ? heb je er al ervaring mee?
Draait de X4 nu op Android One?
Of is dat een speciale versie?
Dat is alleen op de Amerikaanse versie, de Europese versie is geen Android One.

Ik was er ook bijna ingetrapt.

[Reactie gewijzigd door carpin op 17 juni 2018 00:06]