Huawei Mate 10 Lite Zwart

Specificaties 5,9" • 2160x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 10 Lite Zwart Review

Joepie96Newbie 12 februari 2018, 370 views

Huawei Mate 10 Lite Zwart

Pluspunten

• Camera
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Accuduur
  • NFC

Inmiddels ben ik de HUAWEI Mate10 lite een tijdje aan het testen. De unboxing was een leuke verrassing; er zat namelijk al een hoesje bij de telefoon! Vervolgens kwam ik erachter dat er ook al een standaard screenprotector op zit! Toen kwam het lastigste deel, het installeren van de telefoon en het overzetten van de gegevens. Ik heb al mijn contacten opgeslagen op de SIM Kaart en andere gegevens zijn opgeslagen in de cloud, al met al was ik zo bezig met mijn nieuwe smartphone! Jammer dat er al een aantal standaard apps op zitten die ik niet hoef te gebruiken, maar deze zijn makkelijk verwijderd. De apps die niet verwijderd kunnen worden zijn niet hinderlijk, gezien de grote opslagruimte van de smartphone. De toppunten zijn voor mij de vingerprintscanner, de camera's en het grote beeldscherm. Het werkt erg fijn en zorgt voor veel gebruiksgemak!

Heb jij ook een Huawei Mate 10 Lite Zwart?