Gigabyte Z370N-WIFI

Specificaties Socket 1151 • Mini-ITX • Intel Z370 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Z370N-WIFI Review

Macboe 12 februari 2018, laatste update op 12 februari 2018, 340 views Product gekocht

Gigabyte Z370N-WIFI

Goede bang plank, voor een vrij hoge prijs, maar dat weet je als je een Z series koopt!

Pluspunten

• Coffee Lake
  • Aantal USB
  • WiFi bereik/snelheid
  • Chipset
  • Audio Chip

Minpunten

• Weinig bios Updates
  • M.2 SSD haalt niet volle speeds (mogelijk mijn SSD)
  • Duur €160

Layout Score: 5
Informatie:
Leuk klein ITX plankje die er best stoer uitziet, het moederbord heeft RGB LED aan de onderkant, deze zitten in de linker onderhoek (6 stuks ofzo). Dit kwam ook voor mij als grote verrassing, mede omdat dit niet heel duidelijk op de site stond.

Verder heeft de plank 2x M.2 SATA 1x voor gekoeld, 1x achter. Voldoende USB poorten, snelle PCI-E en klokt voldoende over (zelf niet gedaan) maar benchmarks laten zien dat dit één van de snelste Z-370 is/was. Het ontvangst van de WiFi is zeer goed, hier game ik zonder lag of ping mee. Ik heb thuis 50/50 en dit haal ik met gemak.
Conclusie:
De prijs is wat hoog, maar dat hoort bij Coffee Lake en bij de Z series.

Heb jij ook een Gigabyte Z370N-WIFI?