Specificaties 850W (80 Plus Bronze) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Thermaltake Smart Pro RGB 850W Review

J3S5Efun 9 februari 2018, laatste update op 12 februari 2018, 33 views Product gekocht

Thermaltake Smart Pro RGB 850W

Zeer goede voeding, hoge kwaliteit en ik zal zeker niet meer te hoeven upgraden voor de komende decennia.

Pluspunten

• 850w
  • Stevig
  • Goed gekoeld

Minpunten

• Meer kleur opties

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
deze voeding is echt een goed ding.

nadat mijn oude voeding na meer dan 3 jaar het heeft opgegeven, moest ik wel een nieuwe kopen. en aangezien mijn ouders mij zouden "trakteren" omdat ik zo goed mijn best had gedaan het afgelopen schooljaar, koos ik maar meteen iets dat voor de komende paar decennia zou meegaan. uiteindelijk kwam ik uit bij deze voeding.
met 850w is dit een geweldige voeding. de kabels die bij de set waren geleverd zijn van hoge kwaliteit en er waren er ook genoeg voor zelfs 2 pc's. makkelijk te installeren en de smart fan mode is zeer handig, want daardoor gaat de fan pas aan vanaf een bepaalde temperatuur.
de rgb lichtjes op de voeding zijn wat mij betreft wat overbodig maar hoe meer ik ernaar staar hoe leuker ik ze vind. gaat goed samen met mijn rgb waterkoeling.

Heb jij ook een Thermaltake Smart Pro RGB 850W?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8