1 review

Finlux FL4326UHD Zwart

Specificaties 43" • Ultra HD • LCD • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

Finlux FL4326UHD Zwart Review

foobartender 9 februari 2018, laatste update op 9 februari 2018, 1.315 views Product gekocht

Finlux FL4326UHD Zwart

Prima TV met 4 HDMI-poorten. Hij is ontzettend goedkoop voor een 4K-scherm. Je krijgt echt veel waar voor je geld.

Pluspunten

• CEC gaat naadloos
  • 4 HDMI poorten
  • goedkoop
  • helder, duidelijk geluid (maar verwacht er ook niet teveel van)
  • prima beeld
  • prijs-/kwaliteitverhouding

Minpunten

• afstandsbediening is voor een reus ontworpen
  • kleine letters in interface

Ik vind het een prima TV. Hij is ontzettend goedkoop voor een 4K-scherm. Je krijgt echt veel waar voor je geld; zoals bijvoorbeeld genoeg HDMI-poorten :)

De interface lijkt wel een beetje goedkoop en bijeengesprokkeld uit losse componenten. Toch heb ik er weinig op aan te merken; eigenlijk werkt het heel goed, al zou ik graag willen dat ik een groter lettertype kon instellen.

Wat ik echt goed vind aan deze televisie, vooral in vergelijking met mijn oude Philips TV) is dat hij lekker snel omschakelt tussen z'n inputs. En dan bedoel ik de afstandsbediening. Het kostte mijn oude TV altijd een paar seconden om het signaal van de afstandsbediening door te geven (tot hij eenmaal geïnitialiseerd was). Deze TV niet. Je kan meteen doorklikken van je mediaspeler naar de playstation met dezelfde afstandsbediening. Dat is echt een verademing.

Eindconclusie: er zijn zeker TV's die mooier zijn maar die zijn ook fors duurder. Als je een gewoon goede televisie wil is dit, denk ik, geen gekke keus.

Heb jij ook een Finlux FL4326UHD Zwart?