Huawei Mate 10 Lite Zwart - Reviews

Specificaties 5,9" • 2160x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 10 Lite Zwart Review

patrickbcd12 7 februari 2018, 112 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

Huawei Mate 10 Lite Zwart

Goede telefoon met prima processor en lange batterijduur

Pluspunten

• Goede camera
  • Snelle processor
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Vrij groot
  • Veel bloatware

Nu ik de Huawei enkele weken in bezit heb kan ik hier een goed oordeel over vellen. Toen ik de telefoon binnenkreeg was ik meteen enthousiast. Het doosje waarin de telefoon verpakt zit voelt stevig aan en ziet er strak uit. De boekjes en opladers en dergelijke zitten netjes ingepakt. Wat mij vooral positief verbaasde was het feit dat er al een screenprotector op zat en dat er een hoesje bijgeleverd was. Ik had deze zelf al gekocht om dit apparaat te beschermen maar dit bleek dus niet nodig te zijn. Verder was ik aangenaam verrast door de manier waarop deze telefoon te hanteren is en hoe deze eruit ziet. De vingerscanner zit op een prima plek en werkt goed en snel. Ook is het scherm van een hoogwaardige kwaliteit waardoor er, mede door de grootte, goed films op gekeken kan worden. Verder is de batterijduur een grote plus. Deze gaat langer mee dan verwacht! De processor zorgt ervoor dat de telefoon snel werkt, ook wanneer er meerdere apps open staan. Echter is het grootste pluspunt toch wel de camera. Zowel de voor als de achtercamera verbazen positief. De vele functies van de achtercamera doen aan alsof je een spiegelreflexcamera in handen hebt. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat de telefoon vrij groot is en dat er veel onzin apps voorge´nstalleerd staan. Deze zijn gelukkig wel makkelijk te verwijderen.

Heb jij ook een Huawei Mate 10 Lite Zwart?