NZXT Crafted Series Phantom 410 Rood

Specificaties Tower • 6 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

NZXT Crafted Series Phantom 410 Rood Review

dec0de 7 februari 2018, 92 views Product gekocht

NZXT Crafted Series Phantom 410 Rood

Goed product, fijn en voldoet aan al mijn eisen, ik heb deze 2e hands gekocht voor 40 euro, waardoor die erg goedkoop was

Pluspunten

• Mooi
  • Kwaliteit
  • Raampje

Minpunten

• Plastic
  • Wat dunne kabel management back

Erg mooie kast, voldoet aan almijn wensen (en overtreft mijn eisen)

Misschien niet zo geschikt als workstation, omdat dit wel een echte “showkast” is en ook gemaakt is om duidelijk op te vallen. De Roode kleur is misschien wat opvallend, maar dat vind ik persoonlijk wel fijn, op mijn grote Bureau is die nigsteeds best groot( mede doordat ik 2 24 inch'ers er op heb staan, terwijl mijn bereau 220 bij 90 cm is

Heb jij ook een NZXT Crafted Series Phantom 410 Rood?