Nokia 8 (4GB ram) Blauw

Niet beschikbaar
Specificaties 5,3" • 2560x1440 (Quad HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia 8 (4GB ram) Blauw Review

Vemond 6 februari 2018, 451 views Product gekocht

Nokia 8 (4GB ram) Blauw

Een uitstekende telefoon, met een net ontwerp.

Pluspunten

• Razendsnel
  • Mooi scherm
  • Strak ontwerp
  • Batterij houdt het lang vol
  • Puur Android

Minpunten

• Glad
  • Geen notificatieLED

Een zeer strakke en nette telefoon die naar mijn idee zeer slecht tot zijn recht komt via foto's en filmpjes. Doordat de telefoon op puur Android draait is deze zeer snel en kunnen we ook voor lange tijd updates verwachten (als we HMD mogen geloven).

De camera heeft een groot contrastbereik, mede door de zwartwit-lens. Maar of dit nou echt de extra camera waard is is dan weer de vraag. Naar mijn idee was een telelens o.i.d. een betere keuze geweest.

Een sterke contender voor de Oneplus 5T, die in dezelfde prijscategorie zit. Waarbij het vooral op persoonlijke smaak uitkomt, en welk bedrijf je zou willen ondersteunen.

Heb jij ook een Nokia 8 (4GB ram) Blauw?