Cooler Master Hyper TX3 Evo

Specificaties 92mm diameter met 30dB geluidsproductie - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Hyper TX3 Evo Review

dec0de 6 februari 2018, laatste update op 14 mei 2019, 118 views Product gekocht

Cooler Master Hyper TX3 Evo

Goed product, jammer dat de heatpipes tussen aluminium zitten waardoor bij hogere temps het handig kan zijn om een hyoer 212x te nemen

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Koelprestaties
  • Met pwm aangestuurd

Minpunten

• Bij 120 watt CPUs erg luid

Koelvermogen Score: 4
Geluidsproductie (max) Score: 4
Geluidsproductie (min) Score: 4
Erg fijnekoeler. Erg lage prijs, zeker het kopen waard voor een r3 of r7, werkt alleeen met het springloaded bracket, niet de schroefgaten, tenzij je een asus Crosshair nogwattes hebt. Voor een apu is het heeeeeeel erg fijn. Erg stil met mijn msi bios, na zelf nog wat tunen is mijn ryzen 3 40 graden bij gewoon gebruik en dan is die erg stil

Heb jij ook een Cooler Master Hyper TX3 Evo?

Zeker het kopen waard voor een r3 of r7 maar je zou hem niet aanraden voor een r7, verklaar je nader?
De post die ik heb gedaan was bedoelt als reactie op jou vraag
Gezien het top van een ryzen 5 laag is (65 watt uit mijn Hoofd) produceert die niet veel warmte, de ryzen 7 1800x is 95 watt uit mijn hoofd, en hoewel de koeler meer dan 130 watt tdps aan kan volgens coolermaster is dat niet aan te bevelen, en mensen die de fan curve aanpassen OCen meestal ook, waardoor de mensen die niet OCen een veel te luide curve hebben, terwijl de mensen die dat wel doen te weinig koelvermogen zullen krijgen bij acceptabele geluidsniveaus