Specificaties 16GB • DDR4 • 3.200Mhz • kit van 2 - Bekijk alle specificaties

G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR Review

skdevil 5 februari 2018, laatste update op 5 februari 2018, 89 views

G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR (Product gekocht)

Geheugen zelf werkt goed maar hier kan je weinig aan fout doen. RGB verlichting is echter een groot drama, als ik dit van te voren had geweten was ik nooit voor G-Skill gegaan.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Snelheid

Minpunten

• Dramatische ondersteuning van G-skill
  • RGB Software extreem brak

Stabiliteit Score: 4
RGB Software is nog steeds in BETA en word ook niet verder ontwikkeld (ligt al maanden lang stil)
Mijn sticks zitten nonstop in rainbow colors en zijn niet te vinden door de software van G-skill.

Heb jij ook een G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR?